torsdag 16 februari 2012

Delmål...

Nu blir mitt nästa mål att få kontinutet i löpträningen. Ni ser ju mina datum till höger, inte mycket till röd tråd där inte. Så mitt mål nu blir att springa minst 2 mil i veckan(därmed inte sagt att jag ska göra det på 2 tillfällen) med start i morgon(läs torsdag). När jag gjort det några veckor sätter jag ett nytt mål.
Sist jag var ute var det så himla skönt och det gick lättare än tidigare, så löser jag ovan mål kommer det bli roligare och roligare. Mycket tillfälligheter som avgör hur det känns, men med tanke på hur mycket snabba kolhydrater och socker som åkt i min kropp denna veckan borde gå hur lätt som helst att springa i morgon, hehe...

Nu håller vi tummarna för töväder så vi kan springa ute i friska luften snart!
A-K: Jag är helt övertygad om att du snart kommer klara det. Strunta i tiden, det är skönt när man vet att man klarat det, för du kan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar