fredag 17 februari 2012

Jag dör...

Jag blev nertagen på jorden direkt ;) förmodligen för att jag skrev att gick lättare sist så gick det åt h-vete idag.
Sprang 4,61 km på 27 min och flera gånger trodde jag att jag skulle ge upp. De första 2,7 km gick jättebra, då sprang jag 10,5 km/h tempo, sen fick jag världens värsta håll. Jag var tvungen att sakta ner och t.o.m gå en minut. Men envis som jag är så ökade jag efter ett tag och när jag hade sprungit 4 km ökade jag till 11,2 km/h tempo och sprang som en idiot det sista. Tanken var att orka ända till 5 km, men jag blev lite lätt illamående det sista så jag var tvungen att stanna.

Så note to selt till nästa gång: Ät bra på kvällen och ha ett mellanmål med till jobbet när lunchlöpning står på schemat.

//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar