fredag 27 april 2012

usch och fy...

Jag ar ute och sprang i onsdags, det var ingen hit kan jag säga. Jag har bott i Strömstad denna veckan och ni som varit där vet att det är mycket berg eller nästan bara berg. Det fanns 4 km, 2 och 1.1 km. jag tänkte att jag springer 4 km 2 gånger, yeah right. Blev inget med det kände jag redan efter 500 m. Det var otroligt kuperat nästan som Lidingöloppet, ångrade snabbt att jag inte tog löpbandet på hotellet i stället.
Men det värsta var inte det, utan det värsta var att jag ätit 2 askar läkerol och druckit en del kaffe tidigare under dagen, inte alls bra om man ska anstränga sig. Så när det var 800 m kvar behövde jag akut gå på toa. Jättekul, verkligen jättekul. Har ni använt mossa nångång i stället för pappa? Nej, tänkte väl det, inget att rekommendera heller kan jag lova er.

Behöver jag säga att nästa vecka blir det på löpbandet...

Just det tiden med, 4 km på 32 min. Riktig topptid det ;)

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar